var gtm4wp_datalayer_name = "dataLayer"; var dataLayer = dataLayer || []; const gtm4wp_use_sku_instead = false; const gtm4wp_currency = 'PLN'; const gtm4wp_product_per_impression = false; const gtm4wp_clear_ecommerce = false; var dataLayer_content = {"pagePostType":"page","pagePostType2":"single-page","pagePostAuthor":"bartlomiej","customerTotalOrders":0,"customerTotalOrderValue":0,"customerFirstName":"","customerLastName":"","customerBillingFirstName":"","customerBillingLastName":"","customerBillingCompany":"","customerBillingAddress1":"","customerBillingAddress2":"","customerBillingCity":"","customerBillingState":"","customerBillingPostcode":"","customerBillingCountry":"","customerBillingEmail":"","customerBillingEmailHash":"e3b0c44298fc1c149afbf4c8996fb92427ae41e4649b934ca495991b7852b855","customerBillingPhone":"","customerShippingFirstName":"","customerShippingLastName":"","customerShippingCompany":"","customerShippingAddress1":"","customerShippingAddress2":"","customerShippingCity":"","customerShippingState":"","customerShippingPostcode":"","customerShippingCountry":"","cartContent":{"totals":{"applied_coupons":[],"discount_total":0,"subtotal":0,"total":0},"items":[]}}; dataLayer.push( dataLayer_content ); (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= '//www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-5PZS5RC');

Reklamacje i zwrot

Reklamacje

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru w szczególności paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dokument potwierdzający zakup.

Zgłoszenie reklamacyjne produktu powinno być złożone na piśmie, którego wzór można pobrać TUTAJ.

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia uszkodzonego towaru na adres:

Johny Wick Spin Kucińska, Popielas Sp. J.
Pomorska 40
91-408 Łódź
tel: 796-776-613

z dopiskiem “Reklamacja (sklep internetowy).

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeśli Produkt ma wadę fizyczną ukrytą pomniejszającą jego wartość lub użyteczność. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady fizyczne ukryte, które powstały po wydaniu Produktu Zamawiającemu.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, zgodnie z art. 8 Ustawy z dnia 27 lipca z 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.), jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie Produkty o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu.

Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) powinno zawierać opis wady Produktu, datę wykrycia wady oraz określenie żądania co do sposobu usunięcia wady. Zamawiający nie może odmówić przyjęcia nieodpłatnej naprawy, jeżeli gwarantuje ona pełne przywrócenie zareklamowanemu Produktowi należytych właściwości użytkowych.

W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, prosimy o spisanie w obecności doręczyciela stosownego protokołu szkody. Następnie prosimy o przesłanie zakupionego towaru wraz z protokołem na adres podany wyżej. Reklamacje nie zawierające protokołu nie będą rozpatrywane.

O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji, osoba reklamująca zostanie poinformowana przez Sprzedawcę drogą mailową.

Koszt przesyłki reklamowanego Produktu pokrywa Zamawiający. W przypadku gdy reklamacja okaże się uzasadniona, Sprzedawca zwróci uzasadnione koszty przesyłki zareklamowanego Produktu poniesione przez Zamawiającego.

Przesyłki z reklamowanym Produktem przesłane za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

KONTAKT W SPRAWIE REKLAMACJI:

e-mail: biuro@johnywick.pl

tel: 796-776-613

Zwroty (odstąpienie od umowy)

Zgodne z art. 7 Ustawy, osoba zamawiająca ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od daty otrzymania produktu. Zamawiający powinien poinformować sprzedawcę poprzez złożenie stosownego pisma.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument powinien złożyć na piśmie, którego wzór można pobrać TUTAJ.

Zwracany produkt musi zostać odesłany na adres, z którego został wysłany:

Johny Wick Spin Kucińska, Popielas Sp. J.
Pomorska 40
91-408 Łódź
tel: 796-776-613

z dopiskiem – zwrot (sklep internetowy).

Zwrot, o którym mowa powyżej jest dopuszczalny tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego żadnych śladów użytkowania). Ponadto produkt powinien został odesłany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli towar występował w opakowaniu. W przypadku odstąpienia od umowy Zamawiający jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów na własny koszt w oryginalnym opakowaniu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon, faktura).

Pieniądze otrzymane przez Sprzedawcę za Produkt zostaną zwrócone Zamawiającemu przelewem na wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, numer rachunku bankowego (ewentualnie przekazem pocztowym) w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu.

Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za towar, jak również koszt przesyłki w jedną stronę (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas).

W przypadku nie przyjęcia zwrotu z powodu nie spełnienia wymagań z pkt.2 sekcji VI niniejszego Regulaminu, osoba zwracająca towar zostanie poinformowana na wskazany adres e-mail o odrzuceniu, a towar zostanie odesłany na jej koszt.