fbpx

ŚWIECE DLA FIRM

Nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu są różnego rodzaju gadżety i gifty firmowe. Żyjemy w czasach kiedy skromna wizytówka wydaje się być niewystarczająca, a uwieńczenie transakcji nie może odbyć się bez wręczenia podarunku sygnowanego logiem marki. Motywem głównym wystroju wnętrz w siedzibie przedsiębiorstwa są oczywiście wszelkiego rodzaju plakaty, nadruki, kubki, długopisy i wiele innych przedmiotów opatrzonych firmowym znakiem. Coraz częściej do tego zestawienia dołącza produkt, o którym do niedawna nie pomyślelibyśmy, że wkomponuje się w biznesowe otoczenie. Mowa tu o świecy zapachowej.

Aromamarketing

Świeca zapachowa to produkt, który idealnie współgra z niemalże każdym wnętrzem. Począwszy od salonów piękności, salonów fryzjerskich, ośrodków SPA, po mniej oczywiste miejsca, takie jak sklepy, kwiaciarnie, biura, ośrodki edukacyjne i wiele, wiele innych. Coraz więcej firm wykorzystuje produkty zapachowe, aby umocnić wizerunek swojej marki i nawiązać bliższą relację z klientem. Odpowiednio dobrana, unikalna kompozycja sprawi, że ilekroć nasz gość poczuje znajomy zapach przed oczami od razu pojawi mu się logo marki, a w głowie obudzą się wspomnienia z wizyty w siedzibie firmy. Jest to doskonały sposób na wyróżnienie się z tłumu konkurencji. Przedsiębiorstwa przywiązują w ten sposób do siebie klientów, przywołują w nich wspomnienia i rozpalają nowe pragnienia.

Ciekawostką jest również to, że dobrze pachnące pomieszczenie nie tylko oddziałuje na decyzje zakupowe konsumentów, ale również poprawia efektywność pracy personelu. Pracodawcy decydujący się na umieszczenie w swoich lokalach świec kierują się dobrem swoich pracowników, chcąc zapewnić im jak najlepsze warunki do pracy. Zabieg ten nie tylko zwiększa produktywność, ale również daje poczucie, że firma dba o swoich i zależy im na ich komforcie i dobrym samopoczuciu.

Personalizacja

Bardzo ważnym elementem jest personalizacja produktu, który planuje się wykorzystać w swojej firmie. Każdy szanujący się gadżet firmowy nosi na sobie logo oraz nazwę przedsiębiorstwa. Ciekawym zabiegiem jest również umieszczenie motto, hasła przewodniego lub wartości, którymi kieruje się marka. W przypadku świec – personalizacji podlega etykieta. Producent świeczek daje możliwość wyboru grafiki, czcionki, kolorystyki, a miejscami osobistego zaprojektowania etykiety, która będzie zdobiła nowy firmowy gadżet. Dzięki temu zabiegowi ten staje się bardziej indywidualny, a firma angażuje się w tworzenie produktu, który będzie jej wizytówką. Dopracowany design, oraz kompozycja unikalnych nut zapachowych to niewątpliwie spory krok w stronę przyszłego sukcesu.

Podarunek od firmy

Nie od dziś wiadomo, że istnieje wiele okazji do podarowania drugiej osobie drobnego upominku. W przypadku przedsiębiorstwa może to być przypieczętowanie umowy lub podziękowanie po wykonanej usłudze za to, że klient zdecydował się właśnie w tym miejscu zainwestować swoje pieniądze i obdarzył je zaufaniem. Świeca zapachowa sprawdzi się doskonale w charakterze firmowego giftu, którym obdarujemy naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Wiele marek pragnie okazać wdzięczność swoim stałym bywalcom za ich zaangażowanie i lojalność.  Jest to kolejny zabieg (poza aromamarketingiem), który pomoże w utrwaleniu wizerunku marki.

Personalizowana świeca to również idealny produkt, który może trafić w ręce pracowników. Podziękowanie za udany rok pracy, premia, gwiazdka firmowa, urodziny – w środowisku pracy znajdzie się wiele powodów, aby okazać drugiej osobie odrobinę serdeczności i docenić jej wkład w rozwój i prawidłowe funkcjonowanie firmy.

Świece pod Twoją marką

Załóżmy, że właściciel firmy podjął decyzję o wprowadzeniu do swojego przedsiębiorstwa świec zapachowych. Na co powinien zwrócić uwagę i czym się kierować? Po pierwsze należałoby wybrać taki produkt, którego proces produkcji jest sprawdzony, rzetelny, a sama świeca tworzona jest z najlepszej jakości półproduktów. Małe firmy, które zajmują się tworzeniem świec na zlecenie zwykle bardziej angażują się w realizację powierzonych im zleceń. Podejmując taką współpracę zleceniodawca może mieć wpływ na wykorzystany rodzaj naczynia, zapach, opakowanie oraz (tak jak już wcześniej wspomnieliśmy) personalizację etykiety. Twórcy tych pachnących gadżetów dają klientowi możliwość doboru kompozycji zapachowej, tak aby wybrany aromat był wyjątkowy i charakterystyczny. Tym sposobem ilekroć obdarowana osoba poczuje ten konkretny zapach od razu skojarzy go z firmą, której logo widnieje na etykiecie. Oczywiście dobra firma ze świecami doradzi i podpowie w razie wątpliwości. Nie należy ufać przedsiębiorcy, który ślepo wykonuje zlecenie, bez żadnej konsultacji z klientem. Każda świeca na zlecenie powinna być tworzona wspólnie. Solidna i uczciwa osoba doradzi jakie nuty zapachowe najlepiej się ze sobą komponują i jak zaprojektować etykietę, aby wszystko łączyło się w jedną wspólną całość. Tym sposobem klient uniknie rozczarowania odbierając swoją przesyłkę.

Świeca z logiem marki będzie nie tylko doskonałym podarunkiem, sprawdzi się również jako dekoracja oraz ozdoba wnętrza, którą klient może nabyć. W sklepach z wyposażeniem wnętrz lub  sklepach meblowych produkt ten może doskonale sprawdzić się jako element potencjalnej kompozycji. Klient widząc sklepową aranżację, pragnie przenieść ją do swojego domu. Wystrój wnętrza wydawać się będzie niekompletny bez dekoracji (w tym świec), które widniały w kompozycji stworzonej przez sklep. Świeca to produkt, który ociepla wnętrza, tworzy wyjątkowy klimat i przywołuje wspomnienia. Jeśli dopracuje się ją w każdym najmniejszym detalu, może stać się doskonałą wizytówką firmy i powodem, dla którego ludzie będą do niej wracać.