Aromamarketing – marketing zapachowy
Istnieje wiele odmian marketingu, jednym z nich jest tytułowy aromamarketing. Aroma w przełożeniu z języka angielskiego to zapach, woń. Oczywistym zatem jest, że aromamareting to rodzaj marketingu, w którym główną rolę pełni aromat. W końcu zapach jest nieodłącznym elementem naszego funkcjonowania – oddziałuje na nasz nos w znacznie większym stopniu niż myślimy.
Czym jest sojowa świeca zapachowa?
Obecnie na rynku znajdziesz wiele rodzajów świec. Te pachnące cuda mogą być produkowane z różnych substancji – parafiny, stearyny, wosku sojowego i wosku pszczelego. Na którą warto postawić? Odpowiedź jest prosta – zdecydowanie na świece sojowe. Dlaczego? Czym różnią się te produkty?
Świeca sojowa – pomysł na idealny prezent
365 dni, które układają się w 12 miesięcy, a te w cały rok to multum okazji i powodów aby komponować prezenty i obdarowywać nimi bliskie osoby. Każdy z nas choć raz był w sytuacji kiedy odkładał kupowanie (bądź robienie) prezentów na ostatnią chwilę, a potem biegał w szaleńczym pędzie po sklepach kupując na szybko skarpety, czekoladki i puszkę importowanej kawy. Brzmi znajomo?
Wegańskie świece zapachowe
Obecnie wiele mówi się o ekologii i naturalnym stylu życia. Przez wiele lat w pogoni za bogactwem naturalne zasoby naszej plany były nadmiernie eksploatowane. Świat ogłosił alarm ‘kończą nam się nieodnawialne złoża i zasoby naturalne, a środowisko jest w coraz gorszym stanie’.
Sojowe świece zapachowe – technika palenia
Świece sojowe wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród ówczesnych konsumentów. Popularność zawdzięczają swoim właściwościom i naturalnemu pochodzeniu. Otóż wosk wykorzystywany do produkcji świec pozyskiwany jest z nasion soi, jest więc on produktem w 100% naturalnym i ekologicznym.