Regulamin sklepu internetowego Johny Wick
POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez Usługodawcę sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego JOHNY WICK, dostępnego pod adresem www.johnywick.pl
- Sklep Internetowy jest prowadzony przez KATARZYNĘ KUCIŃSKĄ i BARTŁOMIEJA POPIELAS, zamieszkałego w Łodzi prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Spin Kucińska, Popielas Sp. J. z siedzibą w Łodzi, ul. Pomorska 40.
- Niniejszy Regulamin udostępnia się nieodpłatnie Klientowi za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Internetowego JOHNY WICK przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także umożliwia się pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
- Zawierając umowę na podstawie zapisów Regulaminu Klient oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje w całości Regulamin.
- Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Klienci posiadają dostęp do Towarów i Usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego JOHNY WICK niezależnie od tego czy dokonali Rejestracji.
- Ceny Produktów oferowanych przez Sklep Internetowy są wyrażone w złotówkach (PLN) i zawierają wszystkie inne składniki w tym podatek VAT, cła itp.
NIP: 725-234-17-21
Tel. Kom. 796-776-613
adres email: biuro@johnywick.pl
SŁOWNIK POJĘĆ
- INFORMACJA HANDLOWA – informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy związanych z prowadzoną przez Usługodawcę działalnością gospodarczą.
- KLIENT – osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia (przy czym w przypadku nie ukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego) osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której szczególne przepisy przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego JOHNY WICK (w tym również Konsumenta);
- KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- PRODUKT – rzecz ruchoma lub usługa, której dotyczy umowa sprzedaży;
- PRZEWOŹNIK – kurier, Poczta Polska S.A. lub inna firma współpracująca ze Sklepem Internetowym JOHNY WICK w celu realizowania umowy zawartej z Klientem poprzez doręczanie przesyłek;
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną; w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
- REJESTRACJA – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu udostępnionego przez Usługodawcę na stronie serwisu Sklepu Internetowego JOHNY WICK;
- SKLEP INTERNETOWY JOHNY WICK – serwis internetowy dostępny pod adresem www.johnywick.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie na oferowane przez Sklep Internetowy JOHNY WICK Produkty;
- SYSTEM TELEINFORMATYCZNY – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2000 r. Nr 73 poz. 852 z późn. zm.).
- USŁUGODAWCA – przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Spin Kucińska, Popielas Sp. J.; Pomorska 40, 91-408 Łódź; NIP: 725-234-17-21]
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną); do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą otrzymania informacji o przyjęciu oferty złożonej przez Klienta;
- USŁUGA – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie oraz za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.johnywick.pl:
- WADA NIEISTOTNA – wada Produktu nie mająca wpływu na jego działanie lub użyteczność;
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego JOHNY WICK, określające rodzaj i liczbę Produktu traktowane przez Usługodawcę jako oferta;
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego usługę umożliwiającą Klientom składanie Zamówień dotyczących Produktów dostępnych w ramach Sklepu Internetowego JOHNY WICK i zawierania umów sprzedaży Produktów na odległość oraz udzielania Informacji Handlowych w zakresie Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym JOHNY WICK.
- Usługodawca świadczy także usługę przesyłania Informacji Handlowej do Klientów, którzy wyrazili na to odrębną zgodę podczas dokonywania Rejestracji lub w inny jednoznaczny sposób.
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Rekomendowane wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca są dla Klienta następujące:
- połączenie z siecią Internet,
- przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML) dla komputerów PC: Internet Explorer 5.5; Firefox 1.0; Opera 8.x, 9; Netscape 8.1; Mozilla 1.7.x, natomiast dla komputerów MAC OS 10.1: Netscape 7.2; MAC OS 10.4: Safari 2. ‘Cookies i javascript muszą być włączone, a zalecana rozdzielczość ekranu wynosi 1024×768.
- Klient zobowiązany jest przy dokonaniu Rejestracji w Systemie Teleinformatycznym lub podczas procesu zakupowego nie wymagającego Rejestracji prowadzonym przez Sklep Internetowy JOHNY WICK podać wszelkie dane niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany oraz rozwiązania umowy, a w szczególności:
- nazwę / nazwisko i imię Klienta,
- NIP / PESEL,
- adres siedziby / adres zameldowania,
- adres do korespondencji,
- adres dostawy zamówionych przez Klienta towarów,
- adresy elektroniczne,
- telefon kontaktowy;
- W celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną po dokonaniu przez Klienta Rejestracji w Systemie Teleinformatycznym prowadzonym przez Sklep Internetowy JOHNY WICK, Klientowi przekazane zostaną:
- login,
- hasło;
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych należącego do niego systemu teleinformatycznego, co może spowodować czasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Klientowi korzystania z usług. Usługodawca będzie każdorazowo publikować na stronie internetowej Sklepu Internetowego JOHNY WICK informację na temat przewidywanego terminu prac oraz okresu ich trwania.
- Klient korzystając z usług Sklepu Internetowego JOHNY WICK i podając adres mailowy może wyrazić zgodę na przesyłanie Informacji Handlowej na podany adres email. Klient w każdej chwili może poinformować Sklep Internetowy o rezygnacji z otrzymywania Informacji Handlowej, co spowoduje zaprzestanie wysyłania tego typu informacji na wskazany wcześniej przez Klienta adres mailowy.
WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW
- Klient może złożyć Zamówienie:
- za pośrednictwem koszyka zakupowego Sklepu Internetowego JOHNY WICK;
- za pośrednictwem wiadomości email wysłanej na adres biuro@johnywick.pl
- Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie prześle Klientowi email potwierdzający otrzymanie Zamówienia. Wiadomość potwierdzająca otrzymanie Zamówienia nie stanowi oświadczenia o przyjęciu oferty przez Usługodawcę.
- Po weryfikacji złożonego Zamówienia i danych Klienta Usługodawca prześle Klientowi wiadomość o przyjęciu lub nie przyjęciu złożonej przez Klienta oferty.
- W przypadku niedostępności zamówionego Produktu Klient może anulować złożone Zamówienie.
- W przypadku wybrania przez Klienta formy zapłaty przelewem warunkiem zrealizowania Zamówienia przez Usługodawcę jest przesłanie zapłaty za zamówiony Towar przez Klienta wraz z kosztami przesyłki na konto Usługodawcy (pkt. II a Regulaminu).
- W przypadku dokonywania zakupów przez Klienta za pobraniem warunkiem realizacji Zamówienia jest złożenie prawidłowego Zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Koszty transportu zamówionego Produktu ponosi Klient.
- Ceny przesyłek kurierskich obowiązują tylko na terenie Polski. W przypadku wysyłki zagranicznej skontaktuj się z nami mailowo biuro@johnywick.pl.
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Klient może dokonać płatności:
- gotówką w siedzibie firmy Usługodawcy,
- przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy o nr 88 1140 2004 0000 3402 8477 3899 prowadzony przez mBANK,
- za pobraniem,
- przez operatora Przelewy24.
- Klient obowiązany jest dokonać płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia przyjęcia Zamówienia, jeżeli płatność jest realizowana przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
- W treści przelewu klient powinien podać:
- imię i nazwisko (login/nr klienta),
- numer Zamówienia.
- W przypadku braku zapłaty w terminie 7 dni od daty przyjęcia Zamówienia Usługodawca ma prawo anulować Zamówienie w całości.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Usługodawca zobowiązuje się do realizacji złożonego Zamówienia w terminie 3 dni roboczych:
- w przypadku dokonania zakupu w formie za pobraniem – od dnia złożenia Zamówienia,
- w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy – od dnia zaksięgowania całej kwoty należnej za złożone Zamówienie wraz z kosztami przesyłki na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Odbiór zamówionego Towaru może nastąpić osobiście w siedzibie firmy Usługodawcy lub za pośrednictwem Przewoźnika. Sposób dostawy jest wybierany przez Klienta w chwili składania Zamówienia.
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW
- Odstąpienie od umowy – dotyczy tylko Konsumentów, więc stosuje się do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.
- Zwracany produkt musi być odesłany w stanie niezmienionym tj. w oryginalnym opakowaniu, nie noszący śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
- Zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 Nr 827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej z Usługodawcą bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie rzeczy przez Konsumenta zgodnie z art. 27 w/w ustawy. Dla wypełnienia tego uprawnienia wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu na adres wskazany przez Usługodawcę.
- Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć w formie pisemnej.
- W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak iż w terminie 14 dni od dokonania odstąpienia przez Konsumenta.
- W ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki sprawdzimy stan zwróconego towaru( czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu i nie nosi śladów użytkowania). Jeżeli nie będziemy mieli zastrzeżeń, to na podanego maila przekażemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności rzeczy sprzedanej z umową Konsument może żądać:
- Naprawy Towaru albo wymiany Towaru na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów albo naprawa była już dokonywana,
- Obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy, jeżeli żądania z punktu powyżej a nie mogą być spełnione przez Usługodawcę.
- Usługodawca ustosunkowuje się do żądania naprawy Towaru lub żądania wymiany Towaru w terminie 14 dni.
- Konsument nie może od umowy odstąpić, jeżeli niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
- Nieprzydatność produktu powstała w skutek nieprawidłowości w jego zamontowaniu i uruchomieniu nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art. 6 ust. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.
- Do uprawnień przedsiębiorcy z wiązanych z zawarciem umowy sprzedaży stosuje się uregulowania zawarte w Kodeksie Cywilnym.
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Klient ma prawo składania reklamacji w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną.
- Celem przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego należy wskazać z jakich uprawnień Klient korzysta:
- Odstąpienie od umowy zgodnie z Regulaminem Zwrotu Towaru,
- Wady Towaru zgodnie z Regulaminem Reklamacji,
- Gwarancja, jeżeli została udzielona przez Usługodawcę.
- W przypadku przedsiębiorców – Rękojmia zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
- Podstawę dochodzonego roszczenia należy wskazać w formularzu reklamacyjnym/odstąpienia/(link).
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
- oznaczenie Klienta z podaniem: jego nazwy / nazwiska i imienia, adresu siedziby / miejsca zamieszkania,
- identyfikującego go adresu elektronicznego,
- dokładny opis występującego problemu będącego podstawą reklamacji,
- datę wystąpienia problemu,
- numer telefonu kontaktowego.
- Formularz reklamacyjny/odstąpienia jest przesyłany wraz z zakupionym towarem lub wydawany przy odbiorze osobistym zakupionego Towaru. Formularz jest również dostępny na stronie www.johnywick.pl w zakładce Reklamacje (link).
- Do formularza reklamacji/odstąpienia należy dołączyć dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub wystawioną fakturę VAT).
- Reklamacje wraz z dowodem zakupu towaru należy składać pisemnie na adres biuro@johnywick.pl
- Termin do rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Usługodawca dołoży wszelkich możliwych starań w celu zapewnienia bezawaryjności i ciągłości w działaniu Sklepu Internetowego JOHNY WICK.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną wynikających z błędnej rejestracji dokonanej przez Klienta.
- Usługodawca zobowiązuje się dochować należytej staranności stosując środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych Klienta.
- Publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać się może z zagrożeniem pozyskania i modyfikowana danych przez osoby nieuprawnione, dlatego również Klient zobowiązany jest stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe Klientów są gromadzone wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia przez Usługodawcę.
- Po zakończeniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną Usługodawca nie będzie przetwarzać danych osobowych Klientów z wyjątkiem tych danych, które są niezbędne Usługodawcy do:
- Odstąpienie od umowy zgodnie z Regulaminem Zwrotu Towaru,
- rozliczenia świadczonej usługi,
- dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z usługi,
- niezbędne do celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji Klientów z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Usługodawcę,
- niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usługi,
- dopuszczone do przetwarzania na podstawie odrębnych ustaw lub umowy.
- Klient ma w każdym czasie możliwość wglądu do udostępnionych przez niego danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia.
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sklepu Internetowego Informacji Handlowych. W Każdej chwili Klient może zwrócić się do Usługodawcy o zaprzestanie przesyłania Informacji Handlowej na udostępniony adres mailowy Klienta.
PRAWA AUTORSKIE
- Usługodawca oświadcza, że zdjęcia, opisy i inne informacje znajdujące się na jego stronie internetowej są jego własnością. Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone i przysługują jedynie Usługodawcy.
- Jakiekolwiek kopiowanie, przetwarzanie i udostępnienie osobom trzecim jakichkolwiek treści znajdujących się na stronie Sklepu Internetowego wymaga zgody Usługodawcy na piśmie pod rygorem nieważności, obejmuje to również treść Regulaminu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie w terminie 7 dni od daty publikacji na stronie internetowej Sklepu Internetowego JOHNY WICK.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r., nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Prawa telekomunikacyjnego, ustawa o prawach konsumenta (Dz.U. Z 2014 r., poz. 827).
- W przypadku braku polubownego załatwienia sprawy sądem właściwym dla rozstrzygania sporów powstałych między Usługodawcą a Klientem jest sąd powszechny właściwy ze względu na przepisy ogólnie obowiązujące.