var gtm4wp_datalayer_name = "dataLayer"; var dataLayer = dataLayer || []; const gtm4wp_use_sku_instead = false; const gtm4wp_currency = 'PLN'; const gtm4wp_product_per_impression = false; const gtm4wp_clear_ecommerce = false; var dataLayer_content = {"pagePostType":"page","pagePostType2":"single-page","pagePostAuthor":"admin","customerTotalOrders":0,"customerTotalOrderValue":0,"customerFirstName":"","customerLastName":"","customerBillingFirstName":"","customerBillingLastName":"","customerBillingCompany":"","customerBillingAddress1":"","customerBillingAddress2":"","customerBillingCity":"","customerBillingState":"","customerBillingPostcode":"","customerBillingCountry":"","customerBillingEmail":"","customerBillingEmailHash":"e3b0c44298fc1c149afbf4c8996fb92427ae41e4649b934ca495991b7852b855","customerBillingPhone":"","customerShippingFirstName":"","customerShippingLastName":"","customerShippingCompany":"","customerShippingAddress1":"","customerShippingAddress2":"","customerShippingCity":"","customerShippingState":"","customerShippingPostcode":"","customerShippingCountry":"","cartContent":{"totals":{"applied_coupons":[],"discount_total":0,"subtotal":0,"total":0},"items":[]}}; dataLayer.push( dataLayer_content ); (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= '//www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-5PZS5RC');

Wyprzedaż, czyli jak palić świece i mieć świece

Wprost uwielbiasz wyprzedaże? Charakterystyczny symbol procenta, poprzedzony minusem, skutecznie zachęca Cię do zakupów? Nic dziwnego, przecież nawet niewielka promocja pozwala zaoszczędzić. Tańszy płaszcz, przeceniony model telefonu, a nawet świeca sojowa kupiona na wyprzedaży, dają pewne poczucie satysfakcji. Jak zatem szukać korzystnych ofert?

Okazja czyni… klienta!

Producenci oraz sprzedawcy doskonale zdają sobie z tego sprawę. Stąd też, w zasadzie każda firma, raz na jakiś czas, organizuje wyprzedaż. Wszechobecne są reklamy informujące o różnego rodzaju promocjach. Znajdziesz je zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i w sieci. Potentaci informują o korzystnych ofertach, wykorzystując billboardy lub wykupując spoty telewizyjne. Natomiast mniejsze, rodzime marki, takie jak Johny Wick, komunikują się głównie poprzez media społecznościowe. Zatem jeśli chcesz, by twój kursor stał się łukiem, za pomocą którego upolujesz promocję, to…

Obserwuj i odkrywaj niskie ceny!

Dzięki jednemu kliknięciu dołączasz do grona followersów ulubionej marki. Masz w ten sposób bieżący dostęp do interesujących treści. Ale to, rzecz jasna, nie wszystko! Zyskujesz także informacje o tym, że zbliża się wyprzedaż, albo pojawiły się nowe kody rabatowe. W zaciętej walce o upust, zawsze na wygranej pozycji stoją followersi, a także odbiorcy newsletterów. Warto mieć to na uwadze, zarówno planując codzienne zakupy, jak i większe inwestycje. Jeśli natomiast chcesz uzupełnić zapas wosków do kominka zapachowego lub wypróbować mgiełkę do pomieszczeń, z pewnością zainteresuje Cię…

Wyprzedaż u Johnego!

Twoja ulubiona manufaktura świec sojowych nie szczędzi swoim klientom promocji! Kody rabatowe pojawiają się cyklicznie, przy okazji mniej lub bardziej popularnych świąt okolicznościowych. Ponadto zniżką nagradzani są wszyscy, którzy zapiszą się do newslettera. Na upust mogą liczyć także osoby, które podzielą się swoją opinią o produktach w Google. W sklepie internetowym Johny Wick stale dostępna jest również zakładka “wyprzedaż“. Właśnie tam możesz upolować ulubione zapachy sporo taniej! Ponadto, jeśli wartość Twojego koszyka przekroczy 249 zł, nie zapłacisz za dostawę. Widzisz zatem, że trzeba by było się sporo nagłowić, by zrobić zakupy u Johnego w regularnej cenie.